آموزش سازمانی | مجتمع به اندیش
15633
rtl,page-template-default,page,page-id-15633,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

((ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را بیاموزد، نه اندیشه‌ها را))

 

مقدمه:

مجتمع آموزشی به اندیش در سال ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۱۸۴۹۴ تأسیس و فعالیت‌های آموزشی خود را با اخذ مجوزهای قطعی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، بنیاد ICDL ایران، در حوزه‌های مدیریت، فناوری اطلاعات، هنر و معماری، فنی و مهندسی آغاز نمود و همچنین به‌منظور ارائه خدمات آموزشی به سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، شرایط ارائه گواهینامه‌های معتبر از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت علوم نیز فراهم گردیده است.

 

شرکت ارتباطات زیر ساخت، شرکت ملی نفت ایران، شرکت دخانیات، شرکت ایرانسل، شرکت آسیاتک، شرکت کالای خدمات شهروند، شرکت نفت ایرانول،شهرداری منطقه 3 ،نیروی هوایی ارتش ، شرکت بیمه آتیه سازان حافظ، شرکت ایساکو، دانشگاه خواجه نصیر، شرکت پارس آنلای، صنایع دریایی (شهید جولایی)، روزنامه همشهری، شرکت سایپا، شهرداری منطقه  و -3-14-19 -7 –و بسیاری از سازمان ها و شرکت های بزرگ کشور

معرفی مدرس:

دکتر حمیدرضا اسماعیل خو 

  • دکتری مدیریت اجرایی از دانشگاه ژان مولن فرانسه
  • فوق لیسانس مدیریت کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات از دانشگاه تهران
  • مشاور، مجری و مدرس دوره های بازاریابی و تجارت الکترونیکی

اهداف دوره:

آشنایی با آخرین متدها و ابزارهای دیجیتالی در بازاریابی و فروش شامل:
  • مفاهیم بازاریابی مبتنی بر شبکه اینترنت
  • روش های بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو
  • روش های کسب درآمد از طریق اینترنت
  • آمیخته بازاریابی الکترونیکی
  • ایجاد بانک ایمیل
  • مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی
  • بازاریابی همراه(موبایل مارکتینگ)
  • بازاریابی محتوایی
  • دیجیتال مارکتینگ و کاربردهای آن برای خلق کسب و کار موفق

معرفی مدرس:

استاد محمدباقر مرادی
  • دانشجوی دکترای مدیریت کارآفرینی
  • مؤلف کتاب DISC
  • مدرس حرفه‌ای و مدیر اجرایی کمیسیون آموزش در انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران

اهداف دوره:

در این کارگاه با استفاده از ابزار مدیریتی DISC ، افراد ضمن آشنایی با مدل رفتاری خویش به‌عنوان عاملی تأثیرگذار در ارتباطات، توانایی تشخیص مدل رفتاری دیگران را نیز به‌منظور برقراری ارتباطات مؤثر و تطبیق مدل رفتاری خویش به دست می‌آورند. حضور در این کارگاه علاوه بر دستاوردهای علمی و عملی برای مدیران و رهبران سازمان، با ایجاد فضایی دوستانه و گرم برای آن‌ها زمینه بهبود کارکرد آن‌ها را فراهم می‌نماید.

معرفی مدرس:

دکتر مهدی کنعانی دکترای مدیریت فناوری
  • مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • قائم‌مقام سابق صندوق R&D صنایع و معادن
  • مشاور چندین قرارداد تأمین مالی داخلی و بین‌المللی
  • مشاور خلاقیت و کارآفرینی در شرکت‌های سایپا، بهمن، ایران‌خودرو
  • کارشناس اقتصادی گروه اقتصاد صداوسیما
  • مدرس بیش از ۱۵۰ دوره طرح کسب‌وکار و مطالعات امکان‌سنجی در کشور با نرم‌افزارهای اکسل و کامفار

اهداف دوره:

شرکت‌کنندگان پس‌ازاین دوره خواهند توانست از قابلیت‌های نرم‌افزار اکسل در تحلیل ابعاد مالی طرح‌ها استفاده نمایند. همچنین گزارش‌های مدیریتی و مصور از شرایط توجیه‌پذیری و تحلیل حساسیت طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت خود تهیه نمایند. این دوره پاسخی است به نیاز سرمایه‌گذاران و مشاوران سرمایه‌گذاری در ایران.

معرفی مدرس:

تدریس دکتر همایون نسیمی
  • دکتری مدیریت بازاریابی گرایش استراتژیک دانشگاه نیس فرانسه (دسامبر ۲۰۱۱)
  • مدرس و مشاور کسب‌وکار در سازمان‌ها و صنایع معتبر کشور در حوزه انرژی، روابط بین‌الملل و بازاریابی

اهداف دوره:

آشنایی با اجزاء برنامه بازاریابی و تأثیر آن در تحقق اهداف برنامه‌های تجاری و برنامه‌های کلان شرکت و انواع تکنیک‌ها و روش‌های تدوین این برنامه

معرفی مدرس:

تدریس دکتر همایون نسیمی
  • دکتری مدیریت بازاریابی گرایش استراتژیک دانشگاه نیس فرانسه (دسامبر ۲۰۱۱)
  • مدرس و مشاور کسب‌وکار در سازمان‌ها و صنایع معتبر کشور در حوزه انرژی، روابط بین‌الملل و بازاریابی

اهداف دوره:

هدف اصلی این درس افزایش مهارت‌ها و دانستنی‌های لازم برای تسلط به مذاکرات حرفه‌ای می‌باشد. آشنایی با تعاریف مذاکره، مراحل مذاکره، اصول و آداب مذاکره، انواع نقش‌های مذاکره، انواع و خصوصیات مذاکره‌کنندگان، نحوه شروع مذاکره، استفاده از عوامل اساسی مذاکره، آشنایی و مقابله با حیله‌های مذاکراتی از دیگر اهداف درس محسوب می‌شوند.

معرفی مدرس:

با تدریس استاد نیما کیمیایی
  • مهندسی صنایع تکنولوژی صنعتی
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی و بازرگانی بین‌الملل از دانشگاه تیلور آمریکا
  • مشاور برندهای معتبر کشور در حوزه تبلیغات و بازاریابی
  • مدرس دوره‌های مذاکره و زبان بدن، بازاریابی و فروش

اهداف دوره:

  • برای استوار کردن نردبان شخصیت
  • برای خروج از الگوهای ناکارآمد
  • برای ترک نکردن کارتان
  • برای رسیدن به افکارتان
  • برای ضد زلزله کردن شرکتتان
  • برای حفظ مغز و ارائه ایده‌های نو
  • برای پیکار با مقاومت‌های پیش رو در برابر تغییر
  • گام‌های موفقیت برای از بین بردن ناسازگاری در سیستم
  • کسب توانایی‌های فردی و سازمانی در جهت ارتقاء و توسعه فردی

معرفی مدرس:

دکتر بابک ضیاء
  • دکتری مدیریت کارآفرینی و عضو هیئت دانشگاه تهران
  • کسب عنوان بهترین اثر علمی و بهترین ارائه در کنفرانس بین‌المللی پژوهش در اقتصاد و مدیریت، آمریکا ۲۰۱۰
  • مؤلف، مترجم و پژوهشگر در حوزه کارآفرینی و طراحی مدل‌های کارآفرینی
  • مجری پروژه‌های متعدد معماری سازمانی و مهندسی مجدد فرآیندها در سازمان‌ها و صنایع معتبر کشور

اهداف دوره:

  • کسب مهارت‌های موردنیاز برای موفقیت در فرآیند کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار
  • انتخاب کسب‌وکار مناسب
  • چراهای موفقیت
  • شرکت موفق
  • برنامه‌ریزی‌های مسیر شغلی
  • رؤیای ایجاد کسب‌وکار
  • مدل GEM
  • تأثیرات روندهای جهانی بر کسب‌وکار
  • روش‌های خلق ایده

معرفی مدرس:

با تدریس دکتر سیامک حاجی یخچالی
  • فوق دکترای مدیریت پروژه (لندن)
  • دکترای مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر (رتبه ۱ دکتری)
  • عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران
  • پایه‌گذار مجموعه رهنمودهای پروژه النا
  • مجری فازهای ۱۴، ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی در عسلوی
  • تألیف ۳۵ جلد کتاب و بیش از ۱۰۰ مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی به‌عنوان منابع اصلی رشته
  • مدیریت پروژه و همچنین به‌عنوان کتاب‌های درسی در دانشگاه‌ها

اهداف دوره:

تربیت و آموزش مدیران اجرایی، عمرانی و عملیاتی در جهت اهداف مدیریت پروژه، شناخت ساختار مدیریت پروژه آشنایی با مدل‌های بلوغ سازمانی مدیریت پروژه، آشنایی با استاندارهای مکمل مدیریت پروژه، شناخت روش‌های طراحی سازمان پروژه...

معرفی مدرس:

با حضور دکتر یحیی علوی
  • دکترای مدیریت از دانشگاه فلوریدا آمریکا
  • کارشناسی ارشد MBA از هیوستن تگزاس امریکا
  • استاد دانشگاه تهران و مشاور برندهای معتبر در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش
  • جوان‌ترین مدیـر ارشـد شرکت یاهـو (!Yahoo) در بخـش بازاریابی و فروش در منطقه خاورمیانه و آفریقا

اهداف دوره:

  • NLP و ارتباط آن با زبان بدن
  • گفتگوهای غیرکلامی
  • رابطه لایه‌های مغز با بدن
  • تفاوت‌های زنان با مردان در زبان بدن
  • خواندن زبان بدن در رابطه‌های احساسی
  • گفتگوهای غیرکلامی
  • رابطه لایه‌های مغز با بدن
  • دروغ‌سنجی و خواندن نشانه‌های دروغ‌گویی

معرفی مدرس:

استاد علی‌محمد بیدار مغز
  • سخنران و مدرس تشریفات کاربردی بین‌المللی مربی فن بیان و مفسر زبان بدن
  • طراح و ارزیاب مراسم، جشن‌ها، سخنرانی‌ها، گردهمایی‌ها، دیدارها و تورهای ملی و بین‌المللی
  • رایزن ۱ کادر سیاسی- وزارت امور خارجه، جمهوری اسلامی ایران
  • وجهه ساز ارتقای وجهه شخصی به وجهه ملی و بین‌المللی

اهداف دوره:

  • توانایی برقراری ارتباط با ابزارهای مختلف کلامی و غیرکلامی
  • آشنایی با اصول کلی تشریفات
  • توانایی به‌کارگیری اصول تشریفات اعم از استقبال، پذیرایی و …
  • توانایی پذیرایی مناسب در مراسم و میهمانی‌های خاص
  • آشنایی با آداب غذا خوردن
  • توانایی چینش میز پذیرایی

معرفی مدرس:

استاد امید زندی
  • دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت دولتی گرایش مدیریت توسعه دانشگاه تهران
  • سابقه مدیریتی در شرکت‌ها و صنایع گوناگون
  • مدرس دانشگاه و مشاور شرکت‌ها و صنایع گوناگون با سوابق متعدد

اهداف دوره:

5S ازجمله سیستم‌هایی است که طبق نظر بسیاری از صاحب‌نظران پایه اولیه و سنگ بنای سایر سیستمهای کیفیتی و بهره‌وری مانند: HACCP،JIT،ISO9001، ISO14000 و ….. می‌باشد که توصیه می‌گردد شرکت‌ها قبل از پیاده‌سازی این‌گونه سیستم‌ها اقدام به انجام و اجرای اصول نظام آراستگی 5S بنماید. سرفصل‌های دوره آموزشی ساماندهی محیط کار:
  • مقدمه و تاریخچه
  • بهره‌وری و ارتباط آن با نظام آراستگی
  • چرا به آراستگی نیاز داریم
  • ویژگی‌های محیط کار ناآراسته (ستادی، عملیاتی)
  • مراحل هفتگانه نظام آراستگی (چگونگی اجرا و مزایای اجرا)
  • آراستگی نیروی انسانی
  • آراستگی افکار
  • آثار اجرای نظام آراستگی

معرفی مدرس:

استاد محمود مسعودی
  • رئیس اداره بازرگانی خارجی مرکز تهیه و توزیع الکترونیک (وزارت بازرگانی)
  • مدیر خرید و تأمین داخلی و خارجی سازمان شهر و روستا (وزارت بازرگانی)
  • مدیر اجرایی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی (وزارت بازرگانی)
  • مشاور اقتصادی و بازرگانی بین‌المللی
  • مدرس بازرگانی بین‌المللی در کشور
  • بیش از ۳۰ سال سابقه و تجربه در امور بازرگانی خارجی
  • کارشناس رسمی دادگستری در امور اقتصادی و بازرگانی

اهداف دوره:

  • آشنایی باارزش گذاری و قواعد مبدأ، تشریفات قبل از اظهار، نگهداری کالا در اماکن گمرکی
  • کالای متروکه، ضبطی و واگذاری به گمرک تشریفات و شرایط عمومی اظهار و ترخیص
  • رویه‌های گمرکی، تخلفات و قاچاق
  • معافیت‌ها و ممنوعیت‌ها، کارگزار گمرکی
  • بازبینی و اقدامات بعد از ترخیص
  • مراجع رسیدگی به اختلافات گمرکی
  • سایر مقررات
  • بررسی آیین‌نامه اجرایی امور گمرکی

معرفی مدرس:

استاد غزاله شوشتری
  • استاد دانشگاه و دانشجوی دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی
  • سابقه تالیف و ترجمه و بیش از ده سال تدریس در حوزه مکاتبات بازرگانی
  • مدیر بازرگانی در چندین شرکت معتبر بازرگانی و مترجم و خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

اهداف دوره:

تقویت مهارتهای نوشتاری و نامه نگاری رسمی، اداری و بازرگانی، آشنایی با اصطلاحات تجارت بین الملل و اینکوترمز، آشنایی با اصول و سبکهای مختلف نامه نگاری ، آشنایی با نگارش انواع مختلف نامه برحسب موضوع ( استعلام قیمت، قیمت گذاری، شکایات، جبران خسارت، حمل و نقل، بیمه، پرداختها ، بدهی و بستانکاریها، فاکتور و صورتهای مالی ،  فاکتور و اسناد حمل و مکاتبات با اداره گمرک، سفارتها، دانشگاهها، اطاقهای بازرگانی و .....  )

معرفی مدرس:

استاد محمود مسعودی
  • رييس اداره بازرگاني خارجي مرکز تهیه و توزیع الکترونیک( وزارت بازرگاني)
  • مدير خريد و تامين داخلی و خارجی سازمان شهر و روستا (وزارت بازرگاني)
  • مدير اجرايي شركت نمايشگاههاي بين المللي (وزارت بازرگاني)
  • مشاور اقتصادي و بازرگانی بين المللي
  • مدرس بازرگاني بين المللي در كشور
  • بيش از 30 سال سابقه و تجربه در امور بازرگانی خارجی
  • كارشناس رسمي دادگستري در امور اقتصادي و بازرگاني

اهداف دوره:

  • آشنایی با اهميت و نقش تداركات و كارپردازي در بالا بردن سطح كيفي عملكرد موسسات و نارسايي منابع خريد
  • آشنایی با انواع خريد براساس آئين نامه معاملات
  • آشنایی با شرايط خريد مطلوب و شرايط و نحوه برگزاري مناقصه – مزايده
  • مراحل اجرايي سيستم سفارشات خارجي
  • استعلام قيمت ، پيش فاكتور ، ثبت سفارش خريد كالا
  • مراحل اجرايي گشايش اعتبار

معرفی مدرس:

دکتر اکبر باقری
  • دکترای اقتصاد گرایش تولید و اقتصادسنجی
  • استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نائب رئیس هیئت مدیره واحدفنآوری مدرسه مسیر شغلی دانشگاه شهید بهشتی تهران

اهداف دوره:

شناخت بازار سرمايه، آشنايي با ساختار بورس اوراق بهادار ايران، مكانيزم معاملات و قيمت‌گذاري سهام شركت‌ها ، روش‌هاي تحليل بنيادي (Fundamental) سهام در بورس اوراق بهادار، و روش‌هاي تحليل فني (Technical) سهام در بورس اوراق بهادار

معرفی مدرس:

استاد محمدرضا صدقیانی فر
  • مشاور استراتژی و مدرس دوره هایMBA&DBA
  • عضو انجمن بین المللی مدیریت استراتژیک و اقتصاد انرژی
  • مدرس دوره های ممیزی و ایزو

اهداف دوره:

آشنایی با مفاهیم برند، نام تجاري، فضاي برندينگ ايران، اصول مهندسي برند، معماري برند، استراتژي نام تجاري تحقيقات برند (Brand Research) و ارزيابي ارزش برند، مديريت برند،هرم برند، مزاياي برند

معرفی مدرس:

استاد محسن ملایی
  • مدرس دوره های MBA&DBA
  • کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه میزوری امریکا
  • کارشناسی ارشد برق از دانشگاه صنعتی مالک اشتر
  • مشاور سازمانها و موسسات در حوزه مذاکره و فروش و تامین منابع انسانی
  • عضو افتخاری دانشگاه پنسیلوانیای امریکا
  • مشاور عالی کمپین تبلیغاتی و بازاریابی مک دونالد، برگر کینگ، جگوار،لندرورو،مزدا ... در خارج از کشور

اهداف دوره:

برای موفقیت در امر فروش و تضمین خریدار کردن مشتری با بهره گیری از فرمول ها، تکنیک ها و دام های مذاکراتی